
Zapraszamy do zapoznania się ze zgłoszeniami do konkursu na najlepszy poster naukowy. Szczegóły dotyczące regulaminu konkursu znajdują się pod linkiem.
Wyniki zostały ogłoszone podczas przemówienia online dziekan prof. Dominiki Maison z okazji Święta Wydziału 12 maja 2020 r., którego transmisję można obejrzeć na wydziałowym kanale YouTube.
Komisja zdecydowała, że nagrody Dziekana za najlepszy poster naukowy w 2020 roku otrzymają kolejno wg kategorii i miejsca na podium:
- Najlepszy studencki poster naukowy:
- I miejsce – Piotr Grajewski (IV rok Psychologia)
- II miejsce – Diana Jaworska (V rok MISH)
- III miejsce – Zuzanna Laudańska (V rok MISMAP)
- Najlepszy doktorancki poster naukowy: Paweł Łowicki
Postery autorstwa studentów:
-
Anna Boros – Jaki kryzys klimatyczny Cię zaangażuje? Czynniki interaktywności artykułów o klimacie
-
Klaudia Cywińska – Związek pomiędzy czasem spędzonym w mediach społecznościowych a samooceną i dobrostanem psychicznym
-
Piotr Grajewski – Predyktory gaming disorder
-
Anna Hoss – Wizerunek psychiatrii i psychiatrów w mediach. Analiza polskich tygodników opinii
-
Diana Jaworska – The influence of different social role activation on financial and consumer choices depending on the nonclinical narcissism level
-
Maria Kruszewska, Selene Staniszek, Agnieszka Rolewska – Bajki o koronawirusie. Doświadczanie grozy przez młodych dorosłych
-
Zuzanna Laudańska – The effect of face orientation on audiovisual speech perception in infancy: an eye-tracking study
-
Julian Mituniewicz, Natalia Robak – Mental resilience in the Corona lockdown: First empirical insights from Europe
-
Weronika Molińska – Różnice w samoregulacji stresu wśród studentów rozpoczynających i kończących studia. Porównanie studentów polskich i hiszpańskich uczelni
-
Ida Opalińska, Kornelia Kacprzyk, Kamil Koter, Katarzyna Wieczorek – Bajki czasów pandemii. Czym charakteryzują się bajki, które można wykorzystać w pomocy psychologicznej dzieciom w czasach pandemii COVID-19
-
Sylwia Sobczyńska – Orientacja temporalna i jej związek z agresją u sprawców przestępstw seksualnych
-
Jan Wardęszkiewicz – Wpływ internetowego, zmodyfikowanego programu terapii poznawczej opartej na uważności (mindfulness-based cognitive therapy, mbct) na stres, objawy lękowo – depresyjne oraz prężność psychiczną
-
Aleksandra Warkocka – Wpływ emocji i komunikatów medialnych na postawy wobec uchodźców.
-
Adrianna Wielgopolan – Poziom świadomości emocjonalnej a efektywność kłamania
-
Magdalena Wizła – Tożsamość etniczna a postrzeganie czasu i osobowość wśród osób kultywujących tradycyjną muzykę polską
-
Dominika Zarnecka – Samoocena osób jąkających się
Postery autorstwa doktorantów:
Data publikacji: 11 maja 2020